سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
قادری

حوزه/ حجت‌الاسلام قادری در نشست تعالی مدیران تبلیغات اسلامی استان دارالحماسه بوشهر ، تدوین برنامه‌های سال آینده تبلیغات اسلامی بوشهر با محوریت «جهاد تبیین» را از راهبردهای این مجموعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری امروز در نشست تعالی مدیران که با حضور حجت الاسلام محمد جنتی مدیرکل امور مبلغین و عملیات‌های گفتمان‌ساز کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۲ تبلیغات اسلامی بوشهر با محوریت «جهاد تبیین» را از راهبردهای این مجموعه عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست اظهار کرد: بحث مفهوم راهبری سازمان با رویکرد مردم‌محور و پشتیبانی در فضای نرم‌افزاری فهم جدیدی از تعامل با مردم و تأثیرگذاری در میدان را ارائه کرده که این رویکرد مورد تأیید مقام معظم رهبری هم قرار گرفته است.

وی با اشاره به پیش بینی میزبانی استان بوشهر از حدود ۱۰ میلیون گردشگر در ایام نوروز امسال، افزود: در همین راستا تنظیم روابط و بازخوانی وظایف دستگاهی صورت گرفته و پشتیبانی‌های نرم‌افزاری و برگزاری کارگاه‌های تربیت کنشگری فرهنگی در سواحل و مکان‌های گردشگری بنا به درخواست شهرستان‌ها اختصاص داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام قادری در ادامه با اشاره به حضور و اعزام مبلغین به مکان‌های گردشگری بنا به درخواست متصدیان، اضافه کرد: متصدیان برنامه‌های مناسبتی می‌توانند با توجه به سطحی از مبلغین که انتظار دارند دعوت کننده مبلغینی در سطوح مختلف باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha