یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
اجلاسیه مدیران مدارس علمیه آذربایجان غربی

حوزه/ مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده، ۱۴۰ نفر از طلاب و روحانیون مدارس علمیه استان در قالب ۳ کاروان و به مدت ۶ روز به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام توحید خالقی مسئول امور طلاب و روحانیون حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، از اعزام طلاب و روحانیون حوزه علمیه آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: همزمان با آغاز ایام اعزام زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور، طلاب مدارس علمیه آذربایجان غربی نیز آماده اعزام به اردوهای راهیان نور جنوب کشور می‌شوند.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان غربی افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده با امور فرهنگی و ایثارگران حوزه‌های علمیه کشور، ۱۴۰ نفر از طلاب و روحانیون مدارس علمیه آذربایجان غربی در قالب ۳ کاروان و به مدت ۶ روز به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام خالقی یادآور شد: اعزام این کاروان‌ها از تاریخ ۱۰ اسفند ماه بصورت همزمان از شهرهای سلماس، تکاب و ارومیه انجام خواهد شد و طلاب به مدت ۴ روز مناطق عملیاتی را زیارت و در یادمان‌های مختلف حضور خواهند داشت و روز ۱۵ اسفندماه نیز به شهرهای خود باز خواهند گشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha