دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
تصاویر / اجتماع خودجوش گروه های سرود استان قم به مناسبت ایام الله دهه فجر

حوزه/ مسئول فرهنگی هنری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: مناسبت‌های ملی و مذهبی و ایام‌الله‌ها، اثرگذارترین ایام برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح کشور است و امروز راهبرد دشمن کتمان و به فراموش سپردن ایام‌الله‌ها می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدرضا سلیمانی، مسئول فرهنگی هنری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری دوره فرهنگی ویژه مدیران فرهنگی سازمان بسیج کشور در قم، بیان داشت: ایجاد شبکه منسجم از فرماندهان نواحی بسیج در سطح کشور از اهداف مهم برگزاری این دوره بود.

مسئول فرهنگی هنری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شناخت و همدلی بیشتر بین مسئولان فرهنگی، توانمندسازی مدیران فرهنگی و ایجاد انسجام لازم نیز جزو کار ویژه‌ها و اهداف برگزاری این دوره بوده است.

سلیمانی یادآور شد: مناسبت‌های ملی و مذهبی و ایام‌الله‌ها، اثرگذارترین ایام برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح کشور است و امروز راهبرد دشمن کتمان و به فراموش سپردن ایام‌الله‌ها می‌باشد.

مسئول فرهنگی هنری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت بزرگداشت ایام‌الله‌ها در تأثیرگذاری بهتر فعالیت‌های فرهنگی، اظهار داشت: در دوره جدیدی که در معاونت فرهنگی بسیج آغازشده، توجه به رویدادها و ایام‌الله تقویت‌شده و بستر مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی ایجاد کرده است.

سلیمانی یادآور شد: شناسایی استعدادهای توانمند در عرصه‌های فرهنگی هنری، روشنگری و جهاد تبیین، فرهنگ‌سازی زیست عفیفانه، فرزند آوری و ازدواج آسان از مباحثی است که به‌صورت جدی در سطح نواحی بسیج استان چهارمحال و بختیاری دنبال می‌شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha