یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد

حوزه/ مسئول مرکز جبهه سازی معاونت فرهنگی سازمان بسیج گفت: در راستای جبهه‌سازی فرهنگی تعریف‌ شده، در گام اول شبکه مدیریتی بسیج توسط مدیران فرهنگی نواحی بسیج در حال توانمندسازی است تا از طریق آن جبهه فرهنگی انقلاب در سطح شهرستان‌ها توانمندتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمد مدینه‌نگا، عصر امروز در دوره «هم‌عهدی» ویژه مسئولان فرهنگی نواحی بسیج کشور که در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد، اظهار داشت: با برنامه‌هایی انجام‌ شده، برگزاری این دوره‌ها به‌صورت حضوری، مکاتبه و همچنین پودمانی ادامه خواهد یافت.

مسئول مرکز جبهه‌سازی معاونت فرهنگی سازمان بسیج بیان کرد: در راستای جبهه‌سازی فرهنگی تعریف‌ شده، در گام اول شبکه مدیریتی بسیج توسط مدیران فرهنگی نواحی بسیج در حال توانمندسازی است تا از طریق آن جبهه فرهنگی انقلاب در سطح شهرستان‌ها توانمندتر شود.

وی با اشاره به اهمیت توانمندسازی مدیران فرهنگی نواحی بسیج، تصریح کرد: در همین خصوص با تشکیل هیئت اندیشه‌ورز، سرفصل‌های موردنیاز مانند عملیات فرهنگی، ایده‌های فرهنگی، تجربه نگاری الگوهای موفق احصا و طی این دوره‌ها به مدیران فرهنگی نواحی بسیج کشور ارائه می‌شود.

مدینه نگا تصریح کرد: در مرحله اول این دوره ۲۵۰ نفر از مدیران فرهنگی نواحی بسیج کشور حضور دارند و در مرحله دوم هم که هفته آینده به میزبانی قم برگزار خواهد شد، حدود ۲۵۰ مدیر فرهنگی از استان‌های کشور حضور خواهند یافت.

مسئول مرکز جبهه سازی معاونت فرهنگی سازمان بسیج اهداف برگزاری این دوره را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: برگزاری این دوره در شهر مقدس قم با حضور اساتید مجرب، در بین مربیان تأثیرات زیادی داشته است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha