یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
کد خبر: 1076978
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
حوزه گیلان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان از اساتید و طلاب درخواست کرد طرح‌های خود را در موضوعات قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و ... به مدیریت حوزه استان ارائه دهند و به بهترین طرح و ایده هم جوایزی اهداخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از رشت، جلسه حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور امروز با حجت الاسلام سید محمد هاشمی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان با موضوع شرایط جذب سرباز طلبه برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه گیلان در این نشست اظهار کرد: حضور روحانیون و طلاب در یگان های نظامی قطعاً اثربخش خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان نیز به تشریح شرایط جذب طلبه وظیفه پرداخت و گفت: حداقل اتمام سطح یک، توانایی حضور به صورت تمام وقت، دارای روحیه جهادی، آشنایی با نرم افزارهای کامپیوتر به صورت حداقلی، سکونت در گیلان، پذیرش و قبولی در مصاحبه و دارا بودن حکم تلبس، از شرایط جذب سرباز طلبه است.

مدیر حوزه علمیه گیلان همچنین امروز در جلسه دیگری با معاونین حوزه علمیه استان به شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه اشاره کرد و گفت: حوزه‌ علمیه گیلان علاوه بر موضوعات تخصصی، می‌تواند در موضوعات مختلف به ویژه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ورود کند که ضروری است در این زمینه به صورت متمرکز فعالیت‌ شود و با توجه به علاقه‌مندی طلاب می‌توان از ظرفیت آنها استفاده کرد.

وی یادآور شد: اساتید و طلاب طرح‌های خودشان را در قالب طرح‌های قرآنی، فرهنگی و اجتماعی و ... به مدیریت حوزه علمیه استان ارائه دهند؛ به بهترین طرح و ایده جوایزی تقدیم خواهد شد.

فراخوان طرح های حوزویان استان گیلان اعلام شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    0 0
    سلام بهترین کار برای بحث فرهنگی و حجاب دراین برهه دوتا نکتست:۱.ممنون کردن تولیدات لباسهای بدحجاب و نظارت دقیق براین مسئله ۲.نوشتن قانون دقیق مربوط به کارفرمایان و صنوف و...و ابلاغ به انها دربحث جریمه ی افراد بدحجاب و...
  • عبدالله IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    برگزاری جشنواره ساخت عروسک باحجاب در گیلان یا رشت تبلیغ حجاب و اهدای جوایز بهترینش رسیدن به تولید انبوه فروش در مراکز فرهنگی و حمایت آنها