شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
علی اصغر ابراهیمی فر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: امید است شعار امسال که در فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری سال "مهار تورم، رشد تولید" نامیده شده است با همت همه مسئولین انقلابی و خدوم و مردم شریف و بصیر ایران اسلامی، تحقق پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ابراهیمی مدیر حوزه علمیه استان سمنان، در پیامی به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ اظهار داشت: امید است شعار امسال که در فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری سال "مهار تورم، رشد تولید" نامیده شده است با همت همه مسئولین انقلابی و خدوم و مردم شریف و بصیر ایران اسلامی، تحقق پیدا کند.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحول، حول حالنا الی احسن الحال.

محضر مبارک مدیران محترم، اساتید، طلاب و فضلای گرامی و همکاران مدیریت حوزه علمیه استان سمنان

سلام علیکم

حلول سال جدید و بهار طبیعت که مقارن با ماه مبارک رمضان و بهار معنویت شده، این تقارن زیبا بر همگان مبارک باد.

امید است شعار امسال که در فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری سال "مهار تورم، رشد تولید" نامیده شده است با همت همه مسئولین انقلابی و خدوم و مردم شریف و بصیر ایران اسلامی، تحقق پیدا کند.

سالی که نکوست از بهارش پیداست، امسال آغاز و پایانش با ضیافت الهی خواهد بود، این ویژگی مهم، فرصتی است برای همه ما که با دعا و مناجات، راز و نیاز با پروردگار عالم و با انس با قرآن و تلاوت و تدبر در آن از فیوضات و برکات معنوی این ماه عزیز در جهت کمال و رشد معنوی بهره‌مند شویم.

امیدوارم خداوند توفیق درک هر چه بیشتر ماه مبارک رمضان را به همه ما عنایت فرماید و با دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج ولی نعمتمان حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا) و سلامتی و طول عمر با عزت برای نائب بر حقش مقام معظم رهبری، انجام وظیفه نماییم.

توفیقات روز افزون و سعادتمندی را برای شما سروران عزیز از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha