یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1078224
۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
هوانیروز

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهید وطن پور هوانیروز گفت: تلاوت قرآن، زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی و زندگی عالی انسان را فراهم می‌سازد که دراین راستا برنامه های مختلفی برای پایوران، دانشجویان خلبانان و خانواده ها برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام رضا کیانی صبح امروز در جمع خلبانان مرکز آموزش شهید وطن پور اصفهان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: تلاوت قرآن زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی و زندگی عالی انسان را فراهم می‌سازد.

وی اظهار کرد: فرارسیدن ماه رمضان، فرصتی است تا فارغ از تمامی ظواهر زندگی دنیوی، خالصانه و عاشقانه به بندگی ذات مقدس هستی بیندیشیم و در تمامی ثانیه های این ماه از حضور لحظه‌های ناب نیایش و عشق الهی، لذت میهمانی پروردگار را درک کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهید وطن پور هوانیروز عنوان کرد: تلاوت قرآن، زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی و زندگی عالی انسان را فراهم می‌سازد که این نیز از برکات ماه مهمانی خداوند است و حتماً باید مورد توجه همه ما قرار بگیرد.

وی تشریح کرد: در این راستا برنامه های مختلفی در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر چون برگزاری کلاسهای قرآن برای سنین مختلف، اقامه نماز های جماعت در سه وعده، ختم قرآن کریم در پایگاه و منازل سازمانی ویژه خانواده های پرسنل مرکز و محفل اُنس با قرآن کریم ویژه دانشجویان خلبان برنامه ر یزی شده است.

برگزاری جلسات قرآنی ویژه خلبانان هوانیروز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha