دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
دیدار فرمانده فراجا با نماینده ولی فقیه در بوشهر

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: باید دوران وظیفه عمومی پر جاذبه شود که شخص مشمول بداند این به سود او است و در رشد شخصیت و توانمندی او در آینده و زندگی وی نقش مهمی ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بعد از ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، اظهار داشت: خدمت مقدس سربازی یک فرصت دو سویه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: نظام وظیفه یک فرصت فوق العاده ای برای نظام حکمرانی کشور است که مجموعه ای از جوانان در رده های مختلف با توانمندی و مهارت در اختیار گرفته می شود.

وی با بیان اینکه دوران وظیفه عمومی باید پرجاذبه باشد که شخص مشمول بداند به سود او است، بیان کرد: دوران وظیفه عمومی باید به گونه ای باشد که در رشد شخصیت و توانمندی افراد در آینده و زندگی وی نقش مهمی ایفا کند.

دوران خدمت سربازی پرجاذبه باشد

دوران خدمت سربازی پرجاذبه باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    14 0
    آره آنچنان جاذبه ای داره که هیچوقت فراموش نمیکنی، یه کاری با شخصیتت میکنن که هیچوقت اون آدم سابق نمیشی! فکر کنم واسه اینا جارو و تی زدن خیلی جاذبه داشته باشه
  • احمد IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    2 0
    جان مادرتان یه کاری واسه این همه جوانی که مثل برادرمن پیرشدن وازدواج نکردن چون خدمت نرفتن بکنید45سالشه بیادخدمت موهاش سفیدشده
  • حامد IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    6 0
    بهتره یکی پیشنهاد بده که خودش سربازی رفته باشه !
  • بازنشسته EE ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    1 0
    همین که کسانی که به سربازی می روند در طی دوران خدمت در اثر فشارهای روحی و روانی معتاد نشن خیلییه بقیه پیشکش