یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
بق

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه فصاحت، بلاغت و ادبیات آیات قرآن را باید معجزه نامید، گفت: تمام نیازمندی‌های بشر در قرآن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امروز در محفل انس با قرآن که به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی با حضور نیروهای مسلح در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل اینکه قرآن مهجور واقع شده، باید نسبت به ترویج فرهنگ قرآن در جامعه تلاش کنیم.

امام جمعه آران و بیدگل، به لزوم تربیت حافظ قرآن، قاریان و مفسرین در شهرستان اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی، بسترهای رشد فرهنگ قرآنی در این منطقه بسیار زیاد شده است.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه امروز اقبال به قرآن به دلیل دشمنی‌های زیاد علیه نظام اسلامی ایران بیشتر شده است، گفت: آتش زدن قرآن توسط عده‌ای مغرض در بعضی از کشورها به خاطر رشد و گسترش فرهنگ قرآنی در جهان است.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه فصاحت، بلاغت و ادبیات آیات قرآن را باید معجزه نامید، یادآورد شد: تمام نیازمندی‌های بشر در قرآن وجود دارد.

وی تصریح کرد: سیاستمداران غربی می‌گویند تا زمانی که مسلمانان قرآن دارند، نمی‌توانیم بر آنها سلطه پیدا کنیم.

حجت الاسلام سلیمانی، قرآن را کتاب هدایت کننده بشریت دانست و خاطرنشان کرد: قرآن کامل‌ترین کتاب برای هدایت، زندگی، نجات، موعظه، عزّت و داروی شفا بخش بشریت در زمینه‌های مختلف می‌باشد.

امام جمعه آران و بیدگل، بر لزوم بهره‌گیری از آیات قرآن در تولید و رفع مشکلات جامعه تأکید کرد و یادآور شد: قرآن بهترین کتاب برای رفع مشکلات جامعه، تولید و خصوصا رفع نیازمندیهای نسل جوان می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha