یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
امام جمعه موقت بندرعباس

حوزه / امام جمعه موقت بندرعباس با بیان اینکه دفاع از آرمان‌های اسلام خاک و مرز نمی‌شناسند، گفت: رژیم صهیونیستی در قضیه صبرا و شتیلا چه جنایاتی بر مردم مظلوم فلسطین که نکردند و این رژیم خوی تجاوز و درندگی دارد و به کسی رحم نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام عطا الله میرزاده امام جمعه موقت شهرستان بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان که در مسجد جامع برگزار شد، ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت: قدم‌هایی که مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی برای روز قدس برداشتند، نشانه بارز عمل صالح است.

وی افزود: اگر نیروی مسلح جمهوری اسلامی برای پیشرفت و توسعه، تجهیزات و امکانات پیشرفته جهت حفظ و صیانت نظام اسلامی درست می‌کنند که موجب ناراحتی دشمن می‌شود، این نیز از مصادیق عمل صالح به تعبیر قرآن است.

امام جمعه موقت بندر عباس بیان کرد : گاهی سخن به میان می‌آید که ما حامی فلسطینیان هستیم که مذهب آنها با ما متفاوت است و گاهی نیز به ما جسارت می‌کنند، حال وظیفه ما باز هم حمایت است، بله وظیفه و منطق ما حمایت از مسلمانان مظلوم است و برگرفته از منطق اسلام و به تأسی از امیرالمومنین(ع) است.

حجت‌الاسلام میرزاده، با بیان اینکه دفاع از آرمان‌های اسلام خاک و مرز نمی‌شناسند، ادامه داد: رژیم صهیونیستی در قضیه صبرا و شتیلا چه جنایاتی بر مردم مظلوم فلسطین که نکردند و این رژیم خوی تجاوز و درندگی دارد و به کسی رحم نمی‌کنند، ما مسلمانان وظیفه داریم نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت نباشیم.

وی در بخش دیگر به روز ارتش اشاره کرد و یادآور شد: به برکت جمهوری اسلامی، غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی در کنار مرزهای آبی و خاکی، دشمن را به زانو در آورده‌اند.

امام جمعه موقت بندرعباس با بیان اینکه در موضوع مهار تورم باید به نظرات کارشناسی توجه شود، عنوان کرد: یکی از راه حل‌های مهار تورم این است که ارزهای صادراتی با همان ارز مبنا به داخل کشور آورده شود و از تبدیل ارز خارجی به داخلی جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام میرزاده گفت: یکی دیگر از عواملی که سبب گرانی شده، سود زیاد بانک بر تولید کنندگان است که با این سود زیاد چگونه به دنبال تغییر قیمت‌ها هستند.

وی همچنین با اشاره به شهادت یکی دیگر از جوانان در نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان، اظهار کرد: تا کی شاهد شهادت جوانانی مانند شهید مریدی زاده باشیم، باید فکر اساسی بشود که دیگر این جوانان مومن و معتقد را از دست ندهیم و خانواده‌های بیشتری داغدار نشود.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به قانون ابلاغی عفاف و حجاب به نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: توقع از نیروی انتظامی اجرای مر قانون است و از مردم می‌خواهیم نیروی انتظامی را در این جهت یاری دهند و جلوتر از قانون حرکت نکنند.

حجت الاسلام میرزاده با بیان اینکه روز قدس و شب‌های احیا باطل سحر برای دشمنان انقلاب است، یادآور شد: حضور مردم در شب‌های قدر نشان از این است که معنویت در بین مردم زنده و پویا است و شرکت در راهپیمایی روز قدس نیز برای مردم مطلع فجر و چهره دشمن را عبوس و ناامید کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha