چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
نمایشگاه کتاب

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر از حضور و فعالیت انتشارات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر عمرانی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۲۰ اردیبهشت آغاز شده و تا ۳۰ اردیبهشت ادامه دارد، اظهار داشت: انتشارات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برای دومین بار در بخش مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

رئیس انتشارات جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به عرضه ۶۸ عنوان کتاب از سوی این انتشارات، گفت: این انتشارات آثاری را در موضوعات علوم و مطالعات قرآنی، فقه و اصول، کلام (عقاید)، فلسفه و منطق، تاریخ اسلام و سایر موضوعات دینی چاپ و منتشر کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید کتاب از غرفه مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی https://book.icfi.ir/book?page=۱&size=۱۲&exhibitorId=۲۲۳۳ مراجعه کنند.

وی یادآور شد: مزایای خرید از نمایشگاه کتاب افزون بر بهره‌مندی از بن کتاب، استفاده از ۲۰درصد تخفیف و ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha