شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
مسابقات رشد

حوزه / معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان با اشاره به فراخوان نهمین مسابقات رشد با حضور طلاب در مدرسه علمیه الزهرا(س)، گفت: استان هرمزگان از لحاظ پژوهشی طبق آمار در سال‌های گذشته رتبه‌های خوبی را کسب کردهش که انتظار می‌رود این موفقیت‌ها مجدد احیا شود.  

خانم سمیه احمدی طیفکانی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، با اشاره به فراخوان نهمین مسابقات رشد با حضور طلاب در مدرسه علمیه الزهرا(س)، اظهار داشت: استان هرمزگان از لحاظ پژوهشی طبق آمار در سال‌های گذشته رتبه‌های خوبی را کسب کرده که انتظار می‌رود این موفقیت‌ها مجدد احیا شود.

وی با اشاره به شیوه نامه مسابقات رشد، خاطرنشان کرد: در مسابقات رشد ویژه خواهران، به‌صورت گروهی به‌دو روش کتابخانه‌ای و پیمایشی با ۲ تا ۴ عضو علاقمندان می‌توانند شرکت کنند.

احمدی طیفکانی به تشریح بخش‌های ویژه مسابقات رشد پرداخت و گفت: از بخش‌ها عبارتند از، چالش‌های فقهی نوظهور (نوپدید) در حوزه خانواده و بانوان، خانواده و فضای مجازی (آسیب‌ها و فرصت‌ها)، ازدواج، خانواده و جوانی جمعیت.

وی افزود: موضوعات و مسائل مختلف پژوهشی در جامعه وجود دارد که امیدواریم طلاب مدارس علمیه از این فرصت پژوهشی در رفع مشکلات جامعه استفاده کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان، اظهار کرد: ضروری است طلاب با تحقیق و پژوهش در زمینه‌های مورد نیاز جامعه قدرت علمی خود را نشان دهند.

وی با بیان اینکه بازه زمانی تدوین مقاله گروهی رشد تا شهریورماه سال جاری است، خاطرنشان کرد: با تحقیق و پژوهش علاوه بر شناسایی آسیب‌های جامعه، می‌توان با ارائه راهکارها به رفع آن نیز پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha