جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
سید محسن فاطمی

حوزه/ مشاور استاندار فارس در امور روحانیون با تأکید بر اینکه طلاب با شهدا مأنوس شوند و نگذارند خانواده شهدا در غربت بمانند، گفت: هرچه بیشتر یاد شهیدان در جامعه ترویج شود فضای عمومی کشور به سمت ارزش‌های اسلامی بیشتر حرکت می‌کند.

حجت‌الاسلام سید محسن فاطمی مشاور استاندار فارس در امور روحانیون، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به اینکه یاد شهدا موجب ترویج ارزش‌های اسلامی می‌شود، اظهار داشت: هرچه بیشتر یاد شهیدان در جامعه ترویج شود فضای عمومی کشور به سمت ارزش‌های اسلامی بیشتر حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه شهدای روحانی در دفاع مقدس همراه دیگر رزمندگان اسلام، از انقلاب و ولایت دفاع کردند، گفت: حوزه‌های علمیه در جنگ شهید دادند و ما باید راه آنان را ادامه دهیم، شهدا عرصه پرخطری را انتخاب کردند و خون دادند، ما باید امروز خون‌دل بخوریم.

مشاور استاندار فارس در امور روحانیون، عنوان کرد: استان فارس حدود ۳۵۰ طلبه و روحانی شهید دارد که قریب به ۱۱۰ شهید طلبه سهم سومین حریم اهل بیت(ع) است که وظیفه ما ایجاب می‌کند تا راه این شهیدان را ادامه دهیم.

وی با تأکید بر اینکه طلاب با شهدا مأنوس شوند و نگذارند خانواده شهدا در غربت بمانند، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در گذشته با همت ستاد کنگره سرداران شهید استان فارس و نهادهای حوزوی و شهرداری شیراز برگزار شد، کنگره یادواره شهدای طلبه و روحانی استان فارس بود که از خانواده‌های معظم شهدای روحانی نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha