پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
گروه جهادی

حوزه/ مسئول سابق دبیرخانه گروه های جهادی حوزه علمیه استان بوشهر گفت: در حال حاضر هشت گروه جهادی در مدارس علمیه استان داریم و علاوه بر این ۱۰ گروه جهادی از طلاب به صورت مستقل فعالیت جهادی انجام می دهند.

حجت الاسلام محمود پارمان مسئول سابق دبیرخانه گروه های جهادی حوزه علمیه استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر گفت: بعد از تشکیل دبیرخانه گروه های جهادی در استان، با توجه به اینکه اکثر مدارس علمیه استان فاقد گروه های جهادی به صورت مستقل بودند اولین کاری که صورت گرفت این بود که گروه های جهادی مستقل مدارس را در سطح استان تشکیل دهیم.

وی افزود: کشف ظرفیت های گروه های جهادی مدارس علمیه یکی دیگر از اقداماتی بود که توسط دبیرخانه صورت گرفت و هر گروه جهادی که ظرفیت متناسب با خود داشت، تقویت، آموزش و جهت دهی شد. به عنوان نمونه برخی از گروه های جهادی اشتیاق به امور تربیتی داشتند که آنها را آموزش و جهت دهی کردیم که این گروه ها به مدارس آموزش و پرورش ورود کردند و کارهای تربیتی را انجام دادند.

مسئول سابق دبیرخانه گروه های جهادی حوزه علمیه استان بوشهر ابراز داشت: یکی دیگر از گروه های جهادی مدارس علمیه در عرصه اجتماعی فعالیت داشتند که آنها نیز جهت دهی شدند.

وی توانمندسازی گروه های جهادی را دیگر اقدامات دبیرخانه عنوان کرد و گفت: سه دوره آموزشی را در طول سال برگزار کردیم که هر کدام از این دوره ها دو روزه بود و پیامدهای خوبی هم داشت. علاوه بر این یک دوره آموزشی هم در شهر پردیس قم برگزار کردیم که اثرات خوبی داشت و نمود آن را در کف میدان می بینیم.

حجت الاسلام پارمان از حمایت های حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان و مدیران مدارس علمیه جهت حمایت از گروه های جهادی و تقویت آنها تقدیر کرد و گفت: این حمایت ها اثر خوبی را در جهت ورود طلاب به گروه های جهادی داشت.

مسئول سابق دبیرخانه گروه های جهادی حوزه علمیه استان بوشهر گفت: در حال حاضر هشت گروه جهادی در مدارس علمیه استان داریم و علاوه بر این ۱۰ گروه جهادی از طلاب به صورت مستقل فعالیت جهادی انجام می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha