یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
آئین اختتامیه سال تحصیلی حوزه‌های علمیه شهرستان بابل

حوزه/ امام جمعه ساری با اشاره به اینکه علم بدون حلم بی‌فایده است، گفت: اگر انسان بدون بزرگ بودن، پست بزرگ به‌دست بیاورد، بزرگترین خطر برای جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین اختتامیه سال تحصیلی حوزه‌ علمیه شهرستان بابل به همراه تجلیل از طلاب برتر آموزشی و پژوهشی مدارس علمیه شهرستان روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) بابل برگزار شد.

وی در این مراسم گفت: انسان یک شخصیت حقیقی و یک شخصیت حقوقی دارد و از نظر شخصیت حقیقی باید سعی کنیم بزرگ شده و به دنبال بزرگ شدن برویم و در مقابل ناملایمات زود مأیوس نشویم‌.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه علم بدون حلم، بی‌فایده است، اظهار داشت: اگر انسان بدون بزرگ بودن، پست بزرگ به‌دست بیاورد، بزرگترین خطر برای جامعه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: نشانه بزرگی، بخشش و حلم است و به فرموده رهبر معظم انقلاب در بُعد ایمان و امید باید قوی و بزرگ باشید تا بتوانید ده‌ها ناامید را امیدوار کنید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در پایان گفت: بررسی تاریخ علمای گذشته نشان دهنده سختی و مشقت آنان است که در این راستا، بصیرت و تحمل برای طلاب و فضلا بسیار مهم است.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین قنبری، مدیر حوزه علمیه بابل به ارائه گزارشی از افتخارات حوزه علمیه شهرستان بابل پرداخت و در پایان این مراسم از طلاب برتر آموزشی و پژوهشی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha