یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید علی فضل الله امام جمعه بیروت

حوزه/ حجت الاسلام سید علی فضل الله در مراسمی به مناسبت دهمین سالگرد افتتاح مسجد توحید در اسلو، شرکت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در مراسم بزرگی که به مناسبت دهمین سالگرد افتتاح مسجد توحید در اسلو، پایتخت نروژ برگزار شد، شرکت کرد.

در این مراسم تعداد زیادی از علما و شخصیت های فرهنگی و فکری که از کشورهای مختلف اروپایی آمده بودند و تعداد زیادی از اقلیت های جوامع عربی و اسلامی حضور داشتند.

حجت الاسلام فضل الله در سخنانی به اهمیت مساجد در کشورهای غربی و نقش بزرگ آنها اشاره کرد و گفت: مسجد توحید اسلو در ده سال گذشته نقش مؤثری در ایجاد پل‌های ارتباط، گشایش و گفت‌وگو و تلاش برای گسترش آگاهی و محبت در بین مردم داشته است.

وی با تبریک به متولیان مسجد به خاطر موفقیت های بزرگ در تمامی سطوح و تأکید بر اینکه این مسجد شایسته حمایت همه جانبه است، ابراز اطمینان کرد که این مسجد همچنان پیام تمدنی و انسانی خود را به مردم ارائه خواهد کرد.

امام جمعه بیروت بر لزوم تلاش برای پایبندی به قوانین کشورهای غربی که مسلمانان در آن زندگی می کنند، برای حفظ امنیت و ثبات آنها و کمک به ساختن جوامع خود به گونه ای که زندگی را غنی و مردم را با حفظ حریم شخصی آنها بسازد، تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha