یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
استاندار همدان

حوزه / استاندار همدان با تأکید براینکه حضور روحانیان و مربیان تربیتی در اردوهای دانش آموزی بسیار اثربخش است، گفت: اماکن و ظرفیت‌های تفریحی استان از جمله غارعلیصدر، باغ موزه، همچنین استفاده از ظرفیت اربعین و اردوی راهیان نور باید در خدمت نسل جوان و نوجوان ما باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان با تأکید بر لزوم توجه مسئولان در راستای برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان، اظهار داشت: رویکرد مسئولان در برنامه ریزی‌ها باید به نحوی باشد که جوانان ما از تابستان به نحو احسن استفاده کند.

وی با بیان اینکه از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای غنی سازی اوقات فراغت استفاده شود، گفت: همه متولیان و مسئولان با انسجام و هم‌افزایی پای کار باشند تا شاهد برنامه ریزی مناسبی برای تابستان امسال باشیم.

استاندار همدان از بهره‌برداری استخرهای شنای بلاتکلیف در سال‌های قبل با اعتبارات سفر رئیس جمهور خبر داد و خاطرنشان کرد: از ۱۲.۵ میلیارد تومانی که برای ۱۱ اردوگاه فرهنگی استان مصوب شده، حدود ۱۱ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه در کنار استفاده از اردوگاه‌ها و استخرهای شنا می‌توان از ظرفیت مناطق حفاظت شده محیط زیست نیز استفاده کرد، یادآور شد: در این طرح دانش آموزان علاوه بر حضور در مناطق گردشگری، با اصول مراقبت از محیط زیست نیز آشنا می‌شوند.

قاسمی فرزاد، با تأکید براینکه حضور روحانیان و مربیان تربیتی در اردوهای دانش آموزی بسیار اثر بخش است، اظهار کرد: اماکن و ظرفیت‌های تفریحی استان از جمله غار علیصدر، باغ موزه، همچنین استفاده از ظرفیت اربعین و اردوی راهیان نور باید در خدمت نسل جوان و نوجوان ما باشد.

وی افزود: حضور مربیان تربیتی و طلاب در خلال برنامه‌های گردشگری و تفریحی ویژه نوجوانان و جوانان، در بین این نسل جوان ما اثرگذاری قابل توجهی دارد.

استاندار همدان یادآورد شد: برای موفقیت در این عرصه لازم است که تفریحات و اوقات فراغت دانش آموزان با تربیت معنوی توأم باشد که در این مسیر کانون‌های مساجد می‌توانند نقش آفرین باشند و لذا لازم است تا از آنها حمایت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha