یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کد خبر: 1094584
۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
حجت الاسلام برومند رازیانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: طبق آخرین آمار در حال حاضر ۷۰۰ هیئت مذهبی،۷۰۰ موسسه قرآنی و نیز ۸۰۰ مداح و همچنین ۲۰۰۰ مبلغ روحانی در سطح استان کردستان مشغول انجام وظیفه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام برومند رازیانی امروز در نشست توجیهی طرح مهرواره محله همدل و عملیات محرم، در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، اظهار داشت: اصلی‌ترین پشتیبان برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در کشور و استان، مردم هستند. بنابراین باید در کارهای فرهنگی دقت داشته باشیم که الگوهای موفق را به جامعه مخاطب معرفی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: دشمن در سال‌های اخیر نشان داده که به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در جامعه است و تلاش زیادی دارد که جوانان را نسبت به آینده و کشور بی اعتماد کند، بنابراین باید با انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

حجت الاسلام رازیانی ادامه داد: طبق آخرین آمار در حال حاضر ۷۰۰ هیئت مذهبی،۷۰۰ موسسه قرآنی و نیز ۸۰۰ مداح و همچنین ۲۰۰۰ مبلغ روحانی در سطح استان کردستان مشغول انجام وظیفه هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه در تبلیغ و فرهنگ سازی باید از ظرفیت‌های بانوان و رسانه‌ها استفاده شود، خاطرنشان کرد: بنیاد نوجوان در ۲ بخش برادران و خواهران در سطح کردستان فعال شده و برنامه‌های متنوع و بسیار خوبی برای این بنیاد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha