یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی

حوزه/ امام جمعه گناوه با بیان اینکه امروز وظیفه ما معرفی بیشتر و بهتر غدیر به همه مردم است گفت: رسالت بدون ولایت تکمیل نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه صبح امروز در جلسه شورای اداری با حضور نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تبریک ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم و اشاره به روز «سد الابواب» اظهار داشت: همه درها به جز درب خانه امام علی(ع) بسته شد. مسدود کردن درب‌ها واقعه‌ای که طی آن، پیامبر اسلام به فرمان خدا دستور به مسدود کردن درب همه خانه‌ها بجز درب خانه امام علی(ع) به مسجد النبی داد.

وی با بیان اینکه حاکمیت قلب ها در مدت زمان خاصی و یک مقطع خاص است افزود: وظیفه ما بر محبت و مودت نسبت به اهل بیت علیهم السلام است؛ ما پرچمداران ولایتیم و این پیام نبی اکرم(ص) را باید به همه مخصوصا در این ایام غدیر برسانیم.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه امروز وظیفه ما معرفی بیشتر و بهتر غدیر به همه مردم است افزود: رسالت بدون ولایت تکمیل نمی شود.

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به برخی مشکلات شهرستان گناوه گفت: ارتزاق مردم این شهرستان وابسته به دریا است و قطعا مردم و به ویژه ملوانان در بحث معیشت انتظار دارند.

وی بیان داشت: با توجه به معیشت و مشکلات اقتصادی امروز، مردم در رابطه با معیشت و دریا گلایه به حقی دارند و با این حال امید بخشی به آنها و کمک به مردم وظیفه همه ما مسئولان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha