پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
اراک

حوزه/ نشست تخصصی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی با معاونین فرهنگی و مسئولین کانون نورالثقلین مدارس علمیه استان در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز خانم فاطمه امانی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی نشست تخصصی با معاونین فرهنگی و مسئولین کانون نورالثقلین مدارس علمیه استان به صورت مجازی برگزار کرد.

امانی ضمن بررسی آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط به کانون نورالثقلین که در راستای ایفای نقش و رسالت خویش نسبت به تبلیغ و ترویج معارف والای قرآن و اهل بیت علیهم السلام در حوزه های علمیه راه اندازی شده اند، به دستورالعمل و چگونگی امتیاز دهی به فعالیت های کانون اشاره کرد و گفت : فعالیت های کانون قرآن و عترت نور الثقلین را می توان در سه بخش اصلی فعالیت های تبلیغی – ترویجی ، فعالیت های پژوهشی و فعالیت های آموزشی شمرد که هرمدرسه می تواند با این فعالیت هاکانون قرآن و عترت خود را فعال نموده و با اجرای برخی از فعالیت ها از امتیاز ویژه برخوردار گردد .

وی همچنین به توضیح ساختاری و تشکیلاتی کانون نورالثقلین پرداخت و آیین نامه کانون را نیز بازخوانی کرد و به سؤالات معاونین و مسئولین کانون های نور الثقلین پاسخ داد.

قابل ذکر است که در راستای تحقق اهداف کانون و تسهیل در امر پاسخگویی به سوالات و راهنمایی مسئولین و دبیران کانون گروه دبیران کانون نورالثقلین مدارس علمیه خواهران استان مرکزی در پیام رسان ایتا تشکیل شد تا بتوانند تبادل نظر و اطلاعات داشته باشند .

نشست معاونین فرهنگی و کانون نورالثقلین مدارس علمیه استان مرکزی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha