پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تبریز

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: یکی از پیام های عاشورا پیام آزادی است و دشمن تلاش می کند ارزش های دینی را مورد حمله قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در همایش شیرخوارگان حسینی در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز اظهار داشت: پیام این همایش باشکوه آن است که اگر در روز عاشورا حضرت علی اصغر(ع) مورد اصابت تیر دشمن قرار گرفت، الان صدها علی اصغر می‌خواهند فدای عاشورا شوند.

وی افزود: امروز این مادران و کودکان با تمام وجود خواستند ثابت کنند در ادامه و استمرار مسیر عاشورا برای دفاع از حریت و آزادی آماده هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه یکی از پیام های عاشورا پیام آزادی می باشد، گفت: دشمن تلاش می کند ارزش های دینی را مورد حمله قرار دهد؛ امروز دشمن حجاب را مورد هدف قرار داده است.

وی اضافه کرد: امروز در تمام کشورهای اسلامی میلیون ها نفر در این برنامه شرکت کرده است، این یعنی عشق به حسین(ع) و عشق به اهل بیت(ع).

حجت‌الاسلام و المسلمین سرایی تصریح کرد: اگر شعار زن، زندگی، آزادی توسط دشمن مطرح می شود، ما هم باید نشان دهیم مادران فرزندان خود را فدای امام زمان(عح) می دانند.

وی ادامه داد: پیام جلسه امروز این است که «هیهات مناالذله» را فریاد بزنیم؛ عاشورا اختصاص به اهل سنت و شیعه ندارد، عاشورا به تمام عالم رسیده و تمام جهان را در نوردیده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا بیان کرد: این حماسه به برکت خون برکت شهیدان می باشد؛ عاشورا یعنی ایستادگی در مقابل دشمن و یکی از پیام های مهم عاشورا صلابت و آزادگی است.

وی با تاکید بر درس گرفتن از حماسه عاشورا گفت: مادرانی که در اینجا حضور دارند عاشق امام حسین(ع) و ارزش های دینی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha