دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
جلسه ستاد اربعین و جمع بندی در شلمچه خوزستان

امام جمعه اهواز پیشنهاد داد که مردم ایران اسلامی علاوه بر نذرهایی مثل غذا، آب و یخ، نذر ماشین هم داشته باشند تا زائران در مسیر بازگشت با مشکلاتی مواجه نشوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جلسه ستاد اربعین حسینی استان خوزستان و جمع بندی باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، در پایانه بین المللی شلمچه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با قدردانی از اقدامات انجام شده در زمینه مواکب و پایانه های مرزی، اظهار کرد: در ایام اوج جمعیت، ترافیک بسیار مردم را آزار می دهد که لازمه رفع آن فعال کردن بیشتر جاده امام رضا(ع) است.

وی بیان کرد: در مسیر بازگشت باتوجه به اوج جمعیت بزرگ نسبت به مسیر رفت، ظرفیت حمل و نقل و جمعیت کثیری از مردم با مشکل مواجه می شوند لذا باید فکری برای آن کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی علاوه بر نذرهایی مثل غذا، آب و یخ، نذر ماشین هم داشته باشند تا زائران در مسیر بازگشت با مشکلاتی مواجه نشوند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: دستگاه های دولتی کمتر تصدی گری کنند و تنها زیرساخت های دولتی را فراهم کنند و کارها به دست مردم سپرده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha