پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر کارگاه جهاد تبیین ویژه مبلغان دورودی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان، با اشاره به اینکه مبلغان در راستای بصیرت افزایی در جامعه باید جهاد تبیین را در اولویت برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای خود قرار دهند، گفت: توجه به تبلیغ در این حوزه ما را از خطرات و تهدیدهای فرهنگی دشمن مصون می‌دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان روز گذشته در کارگاه آموزشی جهاد تبیین ویژه خواهران و برادران مبلغ دورودی که در کانون امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همه باید با همت جهادی و انقلابی در راستای تبلیغ، تبیین و تشریح اهداف جهاد تبیین در جامعه گام برداریم.

وی با بیان اینکه طلاب و مبلغان مهم‌ترین نقش را در تحقق اهداف جهاد تبیین بر عهده دارند، گفت: طلاب و مبلغان باید تلاش کنند تا با اخلاص و سعه صدر، اهداف جهاد تبیین را در جامعه تشریح کنند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، با اشاره به اینکه مبلغان در راستای بصیرت افزایی در جامعه باید جهاد تبیین را در اولویت برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: توجه به تبلیغ در این حوزه ما را از خطرات و تهدیدهای فرهنگی دشمن مصون می‌دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، با بیان اینکه طلاب، مبلغان و اساتید حوزوی می‌توانند با جهاد تبیین، مباحث روز و روشنگری‌های لازم را به اقشار جامعه آموزش دهند، اظهار کرد: تبلیغ در حوزه جهاد تبیین، باید به بصیرت افزایی افراد جامعه در مقابله با هجمه‌های دشمنان اسلام و انقلاب منجر شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha