یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی

حوزه/ حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی در مقر دبیرخانه عمومی سازمان در جده پذیرای سید محمد فواد شیر نماینده دائم جمهوری اسلامی پاکستان در این سازمان بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی با سید محمد فواد شیر نماینده دایم جمهوری اسلامی پاکستان در مقر دبیرخانه عمومی این سازمان در جده دیدار و گفت وگو کرد.

در جریان این نشست دو طرف ضمن گفتگو در مورد مسائل روز جهان اسلام، پیرامون اهمیت و تقویت هر چه بیشتر روابط مشترک و دوستانه تبادل نظر کردند.

در ادامه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی افزود: تلاش این سازمان در راستای برقراری صلح و امنیت در جهان و توسعه و گسترش روابط و همکاری بین کشورهای اسلامی از جمله پاکستان است.

وی همچنین در خصوص لزوم اتحاد و همبستگی بیش از پیش کشور های اسلامی برای عبور از مشکلات اظهارنظر و بر ضرورت تلاش همه مسلمانان بر گسترش دین مبین اسلام در دنیا با رفتار و کردار خود تاکید کرد.

لازم به ذکر است، سازمان همکاری اسلامی دومین سازمان بین دولتی پس از سازمان ملل متحد است که با عضویت پنجاه و هفت کشور در سطح چهار قاره در حال فعالیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha