پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه آذرشهر با بیان اینکه محصول دفاع مقدس خودباوری بود، گفت: اگر در تمامی عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی به جایی رسیده‌ایم، همه متأثر از فرهنگ دفاع مقدس است که الگویی هم برای ما و هم برای ملت‌هایی است که تحت ظلم و ستم استکبار جهانی قرار گرفته‌اند و این الگو مهمی برای جوانان است و باید حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام امین رشتبری امام جمعه آذرشهر امروز در جمع رزمندگان و ایثارگران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا، اظهار داشت: دفاع مقدس سرمایه بزرگ ملت ایران و جبهه مقاومت و پرافتخارترین دوران تاریخ ایران است و یک مقطع مهم در تاریخ این نظام و انقلاب می‌باشد.

وی دوران ۸ ساله دفاع مقدس را یک گنجینه عنوان کرد و گفت: درس‌ها و حقایق دفاع مقدس باید بازگو و تبیین شود، چون در حقایق دفاع مقدس، برای نسل نوجوان و جوان امروز درس‌ها و عبرت‌های فراوانی است.

حجت الاسلام رشتبری اظهار کرد: خداباوری، اخلاص، ایثار و معادباوری و شعار هیهات منا الذله، از جمله هویت‌های مکتبی، شیعی و ایرانی، اسلامی ماست که با دفاع مقدس دوباره زنده شد.

امام جمعه آذرشهر با بیان اینکه محصول دفاع مقدس خودباوری بود، خاطرنشان کرد: اگر در تمامی عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی به جایی رسیده‌ایم، همه متأثر از فرهنگ دفاع مقدس است که الگویی هم برای ما و هم برای ملت‌هایی است که تحت ظلم و ستم استکبار جهانی قرار گرفته‌اند و این الگو مهمی برای جوانان است و باید حفظ شود.

سرهنگ خلیل شریفی فرمانده سپاه آذرشهر نیز در ابتدای این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ۸۵ عنوان برنامه در موضوعات مختلف در هفته دفاع مقدس امسال در ذیل کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی با شعار محوری " ما متحدیم" برگزار خواهد شد.

خودباوری، محصول دفاع مقدس بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha