یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کمیته امداد استان قم در جشنواره شهید رجایی

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم رتبه اول هجدهمین جشنواره شهید رجایی را در تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین تقدیر از دستگاه‌های برتر استان در جشنواره شهید رجایی با حضور آقامیری استاندار قم و مسئولان استانی برگزار شد.

اداره کل کمیته امداد استان قم در ارزیابی عملکرد ادارات و نهادهای استان، حائز رتبه اول این جشنواره در ارزیابی سال ۱۴۰۱ نسبت به تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی شد و لوح سپاس جشنواره شهید رجایی استان به حجت الاسلام محمدطه مِهری، مدیرکل این نهاد در قم اهدا شد.

در بخشی از این لوح آمده است : کارآمدی و اثربخشی نظام اداری هرکشور، عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه‌های همه‌جانبه و لازمه توسعه و گسترش مناسب وظایف دولت و سازمان‌های دولتی، پایش مداوم نحوه انجام امور و استقرار نظام مدیریت عملکرد است، از این رو در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در هجدهمین جشنواره شهید رجایی با شعار تعالی حکمرانی در پرتو شفافیت در عملکرد، مشارکت در ارزیابی و بهره‌وری در اجرا، آن دستگاه در ارزیابی سال ۱۴۰۱ استان حائز رتبه اول در تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی گردیده است.
شایان ذکر است، علاوه بر تلاشهای مدیران، کارشناسان و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، پویایی، هوشمندی و کارآمدی اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این نهاد نیز در کسب این موفقیت مؤثر بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha