یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
سردار شریف

حوزه/ مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه دشمنان در آتش افروزی اغتشاشات تلاش داشتند تا نظام را با فروپاشی از بین ببرند، عنوان کرد: با تلاش ها و مجاهدت های جوانان و تبیین واقعیت ها توسط رسانه ها تمام اقدامات دشمنان خنثی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در همایش روایت فتح قله با موضوع جهاد تبیین و امید آفرینی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هر ساله با ناامید و ناامن کردن جامعه از طریق رسانه تولید محتوا می کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید روایات دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی تبیین شود، ادامه داد: در حاضر بیش از ۵۰ میلیون نفر در کشور دوران دفاع مقدس را حس نکرده اند و می طلبد رسانه ها این امر مهم را به خوبی به جامعه انتقال دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرمشق برای آزادگان جهان است، تصریح کرد: همان کسانی که امروز از اوکراین حمایت می کنند در زمان جنگ علیه ایران اسلامی از رژیم بعث عراق در راستای تضعیف و ازبین بردن انقلاب اسلامی تلاش می کردند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به اهداف بلند دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: از مهمترین اهداف برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس انتقال آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس آن دوران است.

سردار شریف به رسالت خطیر رسانه در جامعه پرداخت و یادآور شد: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و بصیرت افزایی رسالت مهم رسانه در جامعه امروز است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در آتش افروزی اغتشاشات تلاش داشتند تا نظام را با فروپاشی از بین ببرند، عنوان کرد: با تلاش ها و مجاهدت های جوانان و تبیین واقعیت ها توسط رسانه ها تمام اقدامات دشمنان خنثی شد.

در پایان این همایش با حضور مسئول روابط عمومی کل سپاه، فرمانده سپاه امام صادق ‌علیه‌السلام استان بوشهر و مسئول سازمان بسیج رسانه این استان از پوستر جام رسانه‌ای امید رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha