یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
کد خبر: 1109863
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
مسلم منفرد

حوزه/ مهمترین و به‌روزترین اخبار عرصه‌ی جمعیت و خانواده در سطح ملی، استانی و شهرستانی و همچنین اخبار فعالیتهای مردمی در این ماهنامه منعکس می‌شود.

حجت الاسلام مسلم منفرد، معاون راهبردی و گفتمان سازی مجمع ملی فعالان جمعیت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از انتشار ماهنامه خبری نمای جوانی خبر داد.

وی ماهنامه نمای جوانی را نخستین ماهنامه خبری در حوزه جمعیت و خانواده معرفی نمود و گفت: «این ماهنامه بنا دارد هر ماهه، مهمترین و به روزترین اخبار عرصه‌ی جمعیت و خانواده و همچنین مهمترین فعالیتهای مردمی در این عرصه را بازتاب منعکس می نماید.

حجت الاسلام منفرد ادامه داد: «نخستین ماهنامه‌ی خبری "نمای جوانی"، به اخبار و فعالیتهای عرصه جمعیت و خانواده در شهریور ماه ۱۴۰۲ اختصاص دارد و بناست در ماه‌های آینده، اخبار و فعالیتهای هر ماه منتشر شود.»

عضو شورای راهبردی مجمع ملی فعالان جمعیت درباره مخاطبین این ماهنامه گفت: «در درجه اول، کلیه دغدغمندان، کنشگران و فعالان عرصه جمعیت و خانواده مخاطب این ماهنامه هستند. در رتبه بعد، کلیه فعالان فرهنگی و حتی خانواده ها نیز می توانند مخاطب این ماهنامه باشند.»

حجت الاسلام منفرد با اشاره به اهداف تولید و انتشار این ماهنامه، اظهارکرد: «اطلاع رسانی اخبار و فعالیتهای عرصه‌ی جمعیت، ضریب‌دهی به فعالیت‌های مردمی، هوشیارسازی نخبگان و دغدغمندان نسبت به بحران جمعیت، مطالبه‌ی انجام وظایف قانونی از دستگاه‌ها و نهادها از مهمترین اهداف این ماهنامه‌ی خبری می‌باشد.»

وی در پایان خطاب به همه‌ی فعالان عرصه جمعیت و خانواده اظهار داشت: «از همه فعالان و دغدغمندان عرصه جمعیت و خانواده، استدعا داریم با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود ما را در ارتقاء کیفیت این ماهنامه یاری فرمایند. همچنین می توانند فعالیتهای خود را برای انعکاس در ماهنامه از طریق راه ارتباطی که در ماهنامه آمده است ارسال نمایند.»

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha