یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

حوزه / امام جمعه شهر یاسوج در جمع نمازگزاران این شهر به حماسه نیروهای مقاومت علیه رژیم اسرائیل اشاره کرد و گفت: عملیات نیروهای حماس به رژیم صهیونیستی بی‌سابقه و کمرشکن بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع نمازگزاران و شرکت کنندگان در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین، اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و اشغال اراضی آنان یکی از منفورترین اقدامات بین المللی به شمار می‌رود که همین امر سبب اتحاد مسلمین در راه مقابله با این بی‌شرمی و ظلم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، امروز ما هم‌دست این مبارزان بزرگ مقاومت را می‌بوسیم.

وی به حماسه نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: عملیات نیروهای حماس علیه رژیم صهیونیستی بی‌سابقه و کمرشکن بود.

امام جمعه یاسوج گفت: این ضربه کمر این رژیم را شکسته و باعث شده این رژیم به یک حیوان وحشی و درنده تبدیل شود و مردم مظلوم غزه را بمباران کند.

وی تصریح کرد: امروز اسرائیل سفاک آب، برق و مسیرهای ارتباطی مردم مظلوم غزه را قطع کرده و موشک‌هایی که هرکدام از آن‌ها چند تُن است را بر سر این مردم مظلوم می‌ریزد و ساختمان‌های چند طبقه مردم را ویران می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دوستی برخی کشورهای منطقه با اسرائیل، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به‌دنبال فرصت است و اگر می‌توانست همه سرزمین‌های اسلامی از نیل تا فرات را ویران می‌کرد.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: وظیفه همه مسلمانان است که از مردم مظلوم غزه حمایت کنیم، زیرا اسرائیل بعد از حمله طوفانی جبهه مقاومت به یک حیوان درنده و وحشی تبدیل شده و به جان ملت مظلوم فلسطین افتاده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به‌مناسبت‌های این هفته از جمله روز جهانی استاندارد، خاطرنشان کرد: باید در تمامی زمینه‌ها از جمله ساخت و سازها، استاندارد و قوانین لازم را رعایت کنیم و نظارت‌ها هم بیشتر شود.

امام‌جمعه یاسوج عنوان کرد: در برخی جاها باید جلوی بی‌عدالتی‌ها گرفته شود و همیشه در انجام خدمات به مردم میزان و سنجش سرلوحه کار مسئولان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، به روز پیوند اولیا ومربیان اشاره کرد و یادآور شد: خانواده‌ها و اولیا باید با مربیان و معلمان در مدارس ارتباط داشته باشند و این ارتباط به‌گونه‌ای باشد که خانواده‌ها از وضعیت تحصیل فرزندان خود و نوع آموزش معلمان در مدارس آگاه باشند.

امام جمعه یاسوج روز تربیت بدنی و ورزش را یادآور شد و ابراز کرد: درگذشته مردم فعالیت بدنی زیادی داشتند، اما امروز باتوجه به تنوع غذایی و نبود فعالیت، مردم به بیماری‌های زیاد قلبی و عروقی مبتلا می‌شوند که لازم است پیاده روی را در برنامه‌کاری خود قرار دهند، چرا که ورزش و پیاده روی تنها نسخه بدون هزینه برای درمان بیماری‌ها است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha