پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه / حجت الاسلام طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در پی حمله وحشیانه رژیم خبیث صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در پی حمله وحشیانه رژیم خبیث صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

" إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ آمَنوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوّانٍ کَفورٍ"، رژیم جنایتکار صهیونیستی بار دیگر بدون توجه به هیچ یک از قوانین بین‌المللی و اصول انسانی در حمله به بیمارستان المعمدانی به کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع روی آورده است، جنایتی که برای تمام مسلمانان و هر انسان دارای وجدان آگاه غیر قابل تحمل و دردناک است و عرق شرم بر پیشانی بشریت می‌نشاند.

ملت‌ها و آزادگان امت اسلامی امروز ماهیت دشمن خود را شناختند و از نیت‌های آن آگاهی کامل دارند ولکن رژیم صهیونیستی و حامیان آن باید بدانند که جنایت کشتار جمعی که امروز علیه ملت مظلوم فلسطین انجام دادند، راه به جایی نخواهد برد و این اقدام به فضل الهی آغازی برای شتاب به سوی قلّه‌های پیروزی بر غاصبان خواهد بود. ان شاءالله

حوزه علمیه خواهران استان خوزستان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با ملت مقاوم و شریف فلسطین، گوش به‌فرمان مقام عظمای ولایت، آمادگی خود را برای ورود به‌عرصه مبارزه با این رژیم آدمکش و غده سرطانی اعلام می‌دارد.

به‌همین مناسبت کلیه درس‌های روز چهارشنبه مدارس علمیه خواهران استان خوزستان تعطیل می‌باشد، لیکن برنامه‌هایی مانند تجمع، راهپیمایی و دیگر برنامه‌های بصیرتی دایر خواهد بود.

" وسیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون "

حجت الاسلام طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha