پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
تصاویر / تجمع امت حزب الله قم در محکومیت جنایات ر×یم کودک کش صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم غزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم در پی جنایت رژیم خبیث صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ کَفَرُوا وَ صَدُّوا عَن سَبِیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمَالَهُمْ (سوره محمد/ آیه ۱)

خداوند برنامه‌ها و اهداف دشمنان کافر و کسانی را که در مسیر خدا سنگ‌اندازی می‌کنند، بی‌اثر می‌سازد و آن‌ها را با شکست مواجه می‌کند.

غده سرطانی و خبیث رژیم غاصب صهیونیستی که صدها جنایت، اشغالگری و نسل‌کشی ساکنان فلسطین را در پرونده سیاه خود در تاریخ به ثبت رسانده؛ شب گذشته با بمب‌های اهدایی آمریکا، مجروحین، همراهان و کادر پزشکی را جلوی چشم جهانیان به خاک و خون کشید.
چنانچه رهبر حکیم و فرزانه فرمودند: «اگر این جنایات ادامه پیدا کند، مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد».
اجرای سیاست‌های هولوکاستی آمریکا و صهیونیسم غاصب که با محکومیت‌های بین‌المللی همراه است، انشاءالله با پیروزی غرور آفرین شیران فلسطین، در سایه حمایت ملت‌های آزادی‌خواه جهان، متوقف شده و اسرائیل را از صحنه روزگار محور خواهند کرد.

طلاب و کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران قم، ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت، جنایت کشتار مردم بی‌گناه غزه، خصوصاً بیمارستان المعمدانی را محکوم نموده و آمادگی همه‌جانبه خویش را برای ادای فریضه واجب دفاع از مسلمانان غزه جهت اعزام به فلسطین و جنگ با غاصبین اعلام می‌داریم.

۶۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha