دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ تجمع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز

حوزه/ تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان، جمعی از شخصیت های حوزوی، مردم و مسئولین استانی و شهرستانی شامگاه گذشته در مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز برگزار شد.

در این تجمع آیت الله عباس کعبی اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی یوم الله و نقطه ی عطف تاریخی در مقاومت مردم فلسطین است. این عملیات یک شکست سنگین و کامل اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، سیاسی و در کل همه ی ابعاد برای صهیونیست ها بود بطوری که خودشان اعتراف کردند در ۷۵ سال گذشته عملیاتی به این سنگینی که موجب تحقیر صهیونیست ها شود اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: بعضی می گویند که در عملیات طوفان الاقصی حماس آغازگر عملیات و مهاجم بوده و رژیم صهیونیستی در حال دفاع از خود است در جواب باید گفت که کشتار وحشیانه ای که در بیمارستان غزه اتفاق افتاد تابلویی است که ۷۵ سال در فلسطین اشغالی در حال تکرار شدن است. ملت مظلوم فلسطین ۷۵ سال است که در حال دفاع مشروع از خود است چرا که فلسطین از لحاظ فقهی و حقوقی جزء دارالاسلام بوده و رژیم اشغالگر صهیونیستی سرزمین، ملت و حاکمیت فلسطین را از بین برده و این ملت را آواره کرده است.

آیت الله کعبی، تصریح کرد: از لحاظ فقهی، حقوقی، قانونی، اخلاقی و انسانی حق مردم فلسطین است که عملیات دفاعی خود را به عملیات هجومی تبدیل کند.

در این مراسم حاضرین با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی آمادگی خود را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حضور در میدان جنگ اعلام کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha