یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
روانشاد

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بر مردمی شدن برنامه های فرهنگی هنری تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ظهر امروز در آیین اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در سالن شهید آوینی خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه فضای مجازی سهمی بالا و گسترده در انتقال فرهنگ در جامعه بر عهده دارد، گفت: باید از ظرفیت این فضا در انتقال آموزه های دینی و انقلابی به جامعه به ویژه نسل جوان بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه امروزه فضای مجازی و تبلیغات در این فضا از دیگر ابزارهای فرهنگی پیشی گرفته است، افزود: با مدیریت صحیح از این فضا و استفاده از توان جوانان مومن، انقلابی و متخصص در حوزه ها و عرصه های گوناگون برای تبیین و تشریح سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه بهره برداری کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه نیروهای مومن، انقلابی، متخصص و متبحر و فعال در فضای مجازی در لرستان بسیار وجود دارد، اظهار کرد: بسترهای کنش‌گری با حمایت و همت دستگاه‌های فرهنگی ایجاد شود تا در راستای تولید محتوای تأثیرگذار در فضای مجازی قدم برداریم.

روانشاد بر تشکیل اتاق های فکر و هیئت های اندیشه‌ورز در نهادها و دستگاه های دینی فرهنگی تأکید و خاطر نشان کرد: امید می رود با راه اندازی مرکز تخصصی توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی شاهد خلق آثار هنری فاخر در فضای مجازی برای اشاعه شاخصه های دینی و فرهنگی در جامعه باشیم.

وی در پایان با تأکید بر مردمی اجرا شدن برنامه های دینی فرهنگی در استان گفت: درصدد مردم‌ محور نمودن برنامه‌ های فرهنگ و هنر و اجرای این برنامه ها در مکان‌های عمومی، محلات و مساجد خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha