دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ |۱۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مبلغ باید به‌دنبال علم و دانش به‌روز باشد، بنابراین ضروری است که از اطلاعات تاریخی و علمی به صورت کامل مطلع باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در دیدار با مبلغین طرح امین مدارس استان اظهار داشت: کسانی که این انقلاب را با این شکوه پیروز کردند مردم و ملت ایران بودند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: نکته اول و ضروری برای مبلغ، تهذیب و خودسازی است، ما تا خودمان ساخته نشده باشیم به دیگران نمی‌توانیم کاری را ارائه دهیم، لذا می‌طلبد همواره خودمان را از لحاظ اخلاقی ارتقاء دهیم.

وی افزود: مبلغ باید به‌دنبال علم و دانش به‌روز باشد، بنابراین ضروری است که از اطلاعات تاریخی و علمی به صورت کامل مطلع باشید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: موضوع دیگری که مبلغ باید بدان تسلط داشته باشد، تسلط به مهارت‌های نرم افزاری است، بنابراین ضروری است که در این رابطه برای مبلغین کارگاه‌های تخصصی برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان کرد: در مدارسی که فعال هستید، انجام اولیاء و مربیان را فعال کنید، البته این فعال شدن باید به معنای درست و تخصصی باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهید بر فرزندان جامعه مسلط بشوید خانواده‌ها را دریابید، خاطرنشان کرد: نشان دهید لباس مقدس روحانیت در بحث تربیت بسیار تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: انس با معارف الهی از دیگر ویژگی‌های یک مبلغ است که باید بدان آراسته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: از دیگر ویژگی‌های مبلغ، نظم و انضباط در کار است، بنابراین باید حضور شما در مدارس منظم و دقیق باشد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مبلغین بعد از استخدام کار مبلغی را فراموش می‌کنند که این امر مناسبی نیست، بنابراین بعد از استخدام هم حالت جهادی خود را حفظ کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha