یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
گرامیداشت هفته بسیج در تیپ زرهی حضرت حجت عج

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت (عج) گفت: حماس با تأسی از تفکر بسیجی هیمنه استکبار را فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسمی با حضور کارکنان، فرماندهان و مسئولین، امروز با سخنرانی سرهنگ پاسدار جواد شمسی فرمانده و حجت الاسلام طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت عج نیروی زمینی سپاه در صبحگاه مشترک برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری کشوری خلیل سواری آغاز شد و در ادامه جواد شمسی ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج به ملت بسیجی، پاسداران حریم ولایت، بسیجیان جان بر کف و رهبر بسیجی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بی شک بسیجیان در تمام صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور فعال و پر برکتی دارند.

وی بیان کرد: بسیج مجموعه ای از پاک ترین، فداکارترین و جهادی ترین جوانان کشور برای یک هدف مشترک، یعنی سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جمع شده اند و ایفای نقش می کنند.

فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه نقش بسیج را در جبهه های مقاومت، کمک های مردمی در مواجهه با بحران های طبیعی پر رنگ برشمرد و ادامه اداد: دشمن همیشه سعی داشته و خواهد داشت که این روحیه بسیجی و مردمی بودن را از ما بگیرد ولی با رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای ناکام ماند.

همچنین حجت الاسلام طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین که مولود و مخلوق اندیشه پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) است را تبریک گفت و ادامه داد: بعداز انقلاب اسلامی با بریده شدن دست استعمارگران و سپس تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره)، در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، عربده کشی ها و تهدیدهای استکبار جهانی آغاز شد.

وی افزود: ۲۰ روز بعداز این واقعه، امام راحل عظیم الشأن فرمان تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را صادر کردند که گویای مشارکت همه مردم کشور در تأمین امنیت بود. دلیل عظمت هفته بسیج این است که امامین انقلاب توجه ویژه ای به این شجره طیبه داشتند چراکه امام خمینی(ره)، فرمودند دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم و همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم مرا با بسیجیان محشور گرداند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند می توان بسیج را به حق مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی نامید. ما نباید به بسیج به عنوان یک نیروی صرفا نظامی و شبه نظامی بنگریم بلکه باید به بسیج به عنوان یک فرهنگ نگاه کنیم.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: در قالب تفکر و مکتبی بودن بسیج می توان به تمام اهداف دسترسی پیدا کرد. بسیج از اول انقلاب تاکنون در عرصه های مختلفی از جمله علمی، اقتصادی، اجتماعی، بلاهای طبیعی، محرومیت زدایی، مانیت و دفاع از حرم آل الله و هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کرده است.

وی بیان کرد: اگر حضور بسیج مستضعفان در هشت سال دفاع مقدس نبود امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود. تا بسیج هست نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد. تحت تأثیر افکار بسیجی یک گروه محصور و کوچک به نام حماس توانست دنیای استکبار را به لرزه در آورد و حرکتی ایجاد کند که همه دنیای استکبار از جمله آمریکا خودش را آسیب دیده می داند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه گفت: حماس با تأسی از تفکر بسیجی هیمنه استکبار را فرو ریخت. هرجا با تفکر بسیجی در تمامی عرصه ها وارد شدیم، در آن عرصه پیروز و موفق شدیم.

حجت الاسلام طباطبایی تنها راه برون رفت از تحریم ها و پیشرفت کشور را تفکر بسیجی و جهادی بودن دانست و افزود: بسیج مدرسه عشق است و چه انسان های بسیجی در این مدرسه با خدای خود در دوران دفاع مقدس عشق بازی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha