دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
دیدار با خانواده شهدا

حوزه/ حجت الاسلام حسینی، گفت: صبر و استقامت خانواده شهدای غزه در حالی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، اما همچنان از مقاومت دفاع می‌کنند موجب شگفتی همه جهان شده است، این‌ها از مادران شهدای ما الگو گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر صبح امروز در دیدار با مادران شهدای روحانی شهرستان دیّر با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: برای ما مایه افتخار است که در خدمت خانواده معظم شهدا به‌ویژه مادران شهدا باشیم.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه روحیه و فرهنگ بسیجی در جامعه فراگیر شده است، افزود: روحانیت و طلاب جوان ما در دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه دیگران را به فداکاری و ایثارگری تشویق می‌کردند، خودشان نیز در خط مقدم جبهه حضور پیدا می‌کردند و پیشتاز و پیشگام جهاد با دشمن بودند.

وی با اعلام اینکه بر اساس آمار تعداد شهدای روحانیت در دفاع مقدس نسبت به جمعیتش بیشتر از سایر اقشار است، بیان کرد: روحانیت ما در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر تلاش در عرصه تبلیغی در بخش‌های مختلف خط شکن و تخریب چی و فرماندهی نیروها نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام حسینی، با تحسین صبر و تحمل خانواده‌ها و مادران شهدا، اظهار کرد: دستاورد و نتیجه صبر و تحمل و شکیبایی خانواده معظم شهدا به ویژه مادران شهدا را امروز در غزه می‌بینیم.

وی تصریح کرد: صبر و استقامت خانواده شهدای غزه در حالی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، اما همچنان از مقاومت دفاع می‌کنند موجب شگفتی همه جهان شده است، این‌ها از مادران شهدای ما الگو گرفته‌اند.

امام جمعه دیّر عنوان کرد: صدور فرهنگ استقامت و روحیه شهادت طلبی به دنیا، دستاورد فداکاری و ایثارگری شهدا و خانواده شهدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha