شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
نشست هم اندیشی روحانیون شاغل در آموزش و پرورش

حوزه/ مسئول دفتر همکاری حوزه و آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری سلسله نشست های هم اندیشی طلاب و روحانیون فرهنگی شاغل در نواحی مختلف شهرستان های اهواز و کارون خبر داد. 

حجت الاسلام محمود مددی مسئول دفتر همکاری حوزه علمیه و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اعلام کرد: سلسله نشست های هم اندیشی طلاب و روحانیون فرهنگی شاغل در نواحی آموزش و پرورش شهرستان های اهواز و کارون به همت دفتر همکاری حوزه علمیه و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه استان برگزار گردید.

وی ادامه داد: هدف از این سلسله نشست ها در ابتدا تکریم و ایجاد ارتباط بیشتر طلاب و روحانیون فرهنگی شاغل در نواحی آموزش و پرورش با حوزه علمیه خوزستان و در ثانی شنیدن مشکلات، دغدغه ها، پیشنهادات و انتظارات این بزرگواران و حمایتهایی که حوزه علمیه خوزستان می تواند از آنها داشته باشد، است.

مسئول دفتر همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: این نشست ها به تفکیک نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان اهواز و ناحیه شهرستان کارون برگزار و در آن ها طلاب و روحانیون شاغل به بیان دغدغه ها، پیشنهادات و انتظارات خود در خصوص نقش حوزه علمیه خوزستان در حمایت معنوی، علمی و فرهنگی از خود پرداختند.

وی اظهار کرد: از جمله درخواست های حاضرین، برگزاری دوره های ضمن خدمت درباره مسائل تربیتی با رویکرد دینی مانند تنبیه و تشویق از دیدگاه تربیت اسلامی، چگونگی ارتباط و اثرگذاری بر نوجوان امروزی بوده که به فضل الهی برنامه ریزی های لازم در خصوص اجرای این دوره ها صورت پذیرفته است.

حجت الاسلام مددی در پایان افزود: نکته ای که در این جلسات بسیار به چشم می خورد، دغدغه ها و دلسوزی های طلاب و روحانیون عزیز برای تربیت اسلامی کودکان و نوجوانان بوده است که تمامی مسئولین مربوطه در حال تلاش جهت رفع این دغدغه ی عزیزان میباشند.

لازم بذکر است جلسات طلاب و روحانیون شاغل آموزش وپرورش در دیگر شهرستان های استان خوزستان از هفته ی آینده با درخواست شهرستانها در حال برنامه ریزی و اجرا می باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha