دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بوشهر

حوزه/ اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر در عسلویه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر در عسلویه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

سرهنگ پاسدار علی غضنفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این آیین، ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در این رویداد، اظهار کرد: دشمنان به واسطه رسانه‌هایشان اهدافشان را در کشورها پیاده می‌کنند؛ رسانه‌های دشمنان مطالب غیر واقعی را به نسل امروز ما انتقال می‌دهند بنابراین دشمنان بدون رسانه‌هایش‌ هیچ است.

وی افزود: طرح القای ناامیدی یکی از اهداف مهم دشمنان انقلاب اسلامی است و سابقه تاریخی نیز دارد و همه اتفاقات تاریخ اسلام به طریقی با تزریق ناامیدی به ملت‌ها کارشان را اجرا می کنند.

غضنفری ادامه داد: جریان‌های رسانه‌ای که به دنبال ناامید کردن ملت‌ها هستند به دنبال سفید نمایی هستند زیرا اشتباهات فاحش را به‌گونه‌ای قلمداد می‌کنند که گویا کاری درست است که یکی از مثال‌های واضح آن تطهیر حکومت منحوس پهلوی است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم به توانایی‌ها و پیشرفت‌های خود توجه نکنند، اعلام کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی پروژه‌های بزرگ صنعتی به خصوص در عسلویه شکل گرفته است و شاید تعدادی از نسل امروز ما حتی نسبت به همین پیشرفت‌ها هم آگاه نداشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سیاه نمایی پیشرفت‌ها و تحریف واقعیت‌ها ابزار دیگر دشمنان است، تصریح کرد: رسالت امروز هنرمندان کنشگری فعال نسبت به پیشرفت‌ها است و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، وظیفه اصلی همه ما تزریق امید به جامعه است.

انتها پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha