دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
فاطمیه

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) گفت: خواهران این سرزمین حضرت زهرا(س) را در همه‌ی امور الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند.

خانم مرضیه لشکری زاده، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) بشاگرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت زهرا (سلام الله علیها) بیان کرد: فاطمیه خط مقدم ماست، چرا که هم از نظر اعتقادی مولفه‌ی اصلی هویت شیعه بوده و هم از نظر مناسکی، این مسئله اگر از بین برود شیعه دچار استحاله خواهد شد.


وی افزود: اقامه‌ی شعائر فاطمیه مصداق تعظیم شعائر الهی است که به تعبیر قرآن حکایت از تقوای قلبی دارد، همانطور که به شعائر حسینی پرداخته می شود، باید به شعائر سایر ائمه به طور خاص به شعائر فاطمی پرداخته شود و یک هدفی را باید دنبال کرد و آن احقاق حق و ابطال باطل است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) بشاگرد ضمن تأکید بر اهمیت مسئله ولایت" باید بانوان در جنبه‌های مختلف زندگی اعم از عبادی و حیا به ویژگی امام شناسی حضرت زهرا تاسی کنند" تصریح کرد: خانم حضرت زهرا(سلام الله علیها) کسی بودند که امام زمان(روحی فداء) در مورد ایشان می فرمایند، "إنَّ لِی فی إبنَةِ رَسولِ اللّه ِ اُسوَةٌ حَسَنةٌ" یعنی اینکه دختر رسول الله(ص) حضرت فاطمه(س) الگو و سرمشق من است.

لشکری در پایانخاطرنشان کرد: ان شاء الله خواهران این سرزمین حضرت زهرا(س) را در همه ی امور الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha