یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
ل

حوزه/ حجت الاسلام نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در پیامی شهادت سید رضی موسوی از مستشاران ارشد نظامی ایران در سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در پی شهادت سردار سید رضی موسوی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی :

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (الاحزاب ٢٣)

فقدان «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه که در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، موجب تاثر و تاسف شد.

شهید سید رضی موسوی یار وفادار سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه بود و پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه‌اش در دفاع از حرمین شریفین آل‌الله و امنیت پایدار ایران اسلامی را با شهادت گرفت.

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقشان امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی) و همرزمان و امت شهیدپرور ایران اسلامی، از درگاه خداوند متعال برای آن سردار عالی‌قدر و شهید والامقام، رضوان الهی و همنشینی با انبیا و اولیا الهی و برای خانواده معظم و بازماندگان، صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

انا من المجرمین منتقمون

۵/ ۱۰/ ۱۴۰۲

نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha