یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
بق

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت تعدادی از هم وطنان و مجروح شدن جمع زیادی از زائرین مرقد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و با صدور پیامی، اقدام تروریستی صورت گرفته در استان کرمان که منجر به شهادت تعدادی از هم وطنان و مجروح شدن جمع زیادی از زائرین مرقد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد را تسلیت گفت.

متن پیام نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح ذیل است؛

«بسم الله الرّحمن الرّحیم»

شرارت ها و جنایت های دشمنان اسلام و ملت ایران بار دیگر چهره خبیث و پلید خود را عیان کرد و جمع زیادی از مردم عزیز را که برای زیارت مزار سردار اسلام سپهبد سلیمانی در کرمان حاضر شده بودند با خباثت به شهادت رساندند و ایران سراسر غرق در ماتم شده است.

عشق و شوق مردم برای تجدید عهد با آرمان های سردار شهید قاسم سلیمانی حماسه ای نو خلق کرد، لذا دشمنان این آرمان برایشان قابل تحمل نبود و برای دور کردن جوانان از مکتب شهید سلیمانی، این اقدام جنایتکارانه را مرتکب شدند در حالی که اراده الهی بر انتشار این فرهنگ تعلق دارد.

این مصیبت را به ساحت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و همه مردم ایران علی الخصوص به خانواده محترم شهدا تسلیت عرض می کنم.

روح شهیدان امروز که با اشتیاق در آن مکان مقدس حاضر بودند با صدیقه طاهره و شهید سلیمانی محشور باشد، ان شاءالله

سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha