شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
حجت‌الاسلام باوقار

حوزه/حجت‌الاسلام باوقار گفت:دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند تا با ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم، انتخابات پیش رو را کمرنگ جلوه دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ، حجت‌الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشکین‌شهر در نشست با اعضای مؤسس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان مشکین‌شهر که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند تا با ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم، انتخابات پیش رو را کمرنگ جلوه دهند.

وی افزود: اما مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با تفکر انقلابی خود، گرفتار اهداف شوم و توطئه‌های دشمنان نمی‌شوند.

امام جمعه مشکین‌شهر با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در بین گروه‌های مختلف سیاسی، گفت: احزاب و جریانات سیاسی باید با حفظ وحدت، عامل اخوت و همدلی در جامعه اسلامی باشند. این امر جز با همدلی و همراهی مردم میسر نمی‌شود.

باوقار تصریح کرد: اتحاد و همدلی در جامعه اسلامی، عامل پیروزی و موفقیت است و هر کسی بخواهد در این راه تفرقه و کینه توزی داشته باشد، عامل آتش جهنم است.

وی اولین عامل اتحاد در جامعه اسلامی را تبعیت و پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت: باید حول محور ولایت فقیه و اهداف و آرمان‌های امامین انقلاب حرکت کنیم.

باوقار تاکید کرد: بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است. پاسداری از خون شهداء و پاسداری از قانون اساسی کشور که برگرفته از دین اسلام و قرآن کریم است، وظیفه‌ای بر دوش همه ماست.

وی در خصوص مشارکت بالای مردم در انتخابات نیز تصریح کرد: با وجود دشمنان خارجی و برخی خود فروختگان داخلی و منافق صفت که با ایجاد تفرقه و شبهه افکنی می‌خواهند اقتدار نظام را زیر سوال ببرند، بحث انتخابات بسیار حائز اهمیت است. مشارکت قوی مردم در انتخابات، منجر به ایران قوی می‌شود.

امام جمعه مشکین‌شهر گفت: شورای وحدت و دیگر احزاب و جریانات سیاسی، باید کمک کنند مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را شاهد باشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha