یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت شهدای 28 دیماه سنندج

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند هر جا خط مقدمی بر ضد استکبار و ظلم وجود دارد ایران در آن نقش آفرین می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم گرامیداشت شهدای ۲۸ دی‌ماه سنندج امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان، سردار امان‌الله گشتاسبی؛ فرمانده سپاه‌بیت‌المقدس و .... در سنندج برگزار شد.

سردار امان الله گشتاسبی در این مراسم اظهار داشت: شهیدان برای حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی و دفاع از شرف ملت ایران پا در میدان جنگ و مبارزه علیه دشمن بعثی گذاشتند و از خود فداکاری‌های بسیاری نشان دادند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حال سوالی که باید همه ما از خود بپرسیم این است که چرا دشمنان در همان اوایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی به کشورمان حمله کردند و هشت سال جنگ را به ما تحمیل نمودند، جواب این سوال این است که ملت ایران به دنبال استقلال و آزادی خود از یوغ استکبار بودند.

این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جبهه مقاومت در منطقه و نیروهای جهادی فلسطین، اظهار کرد: امروز مردم فلسطین با دستان خالی در مقابل صهیونیست‌ها و دنیای استکبار قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم وظیفه دینی و انسانی برای همه ما محسوب می‌شود، یادآور شد: ملت ایران نشان داده‌اند که همیشه در میدان بوده و هستند و این خود یک نعمت بزرگ برای این نظام و انقلاب محسوب می‌شود زیرا مردم ایران در برابر بسیاری از دسیسه‌های دشمن به میدان آمده‌اند و آن را خنثی نموده اند.

سردار گشتاسبی در بخش دیگری به تجاوز اسرائیلی ها به فلسطین و غزه اشاره کرد و بیان داشت: امروز اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند هر جا خط مقدمی بر ضد استکبار و ظلم وجود دارد ایران در آن نقش آفرین می‌باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد کرد: از ابتدای انقلاب تا امروز دشمنان توطئه‌های بسیاری علیه ملت و این نظام انجام داده اند ولی تاکنون تمامی توطئه‌های آنان با بصیرت و بینش ملت ایران خنثی شده است.

این فرمانده نظامی یادآور شد: امروز ایران در جایگاهی قرار گرفته است که دشمنان این مرز و بوم جرات ندارند که آن را تهدید کنند و این برای همه ما مایه افتخار می‌باشد.

سردار گشتاسبی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز دشمن راهبردهای مختلفی را برای اعمال فشار بر این نظام و ملت در نظر گرفته است ولی تاکنون در تمامی این راهبردها شکست خورده است با این وجود باید ملت ایران همواره هوشیار باشند و اجازه ندهند که دشمن توطئه افکنی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha