دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام منصوری گفت: آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها ضربه سختی در طوفان الاقصی شامل حالشان شده و یمنی‌ها مانند طوفان الاقصی به رژیم صهیونیست ضربه وارد کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه یمنی‌ها مانند طوفان الاقصی به رژیم صهیونیست ضربه وارد کردند، اظهار داشت: یمنی‌ها از تهدیدات آمریکا نترسیدند و امید است که این مقاومت و فعالیت‌های تا پیروزی ادامه پیدا کند.

وی گفت: پیام برای اسرائیل نیز این بود که مواظب باشد تا گرفتار انتقام دستان بلند ایران نشوید، همانطور که الان از چهار طرف محاصره شده‌اند انصار الله یمن، حماس، مقاومت اسلامی عراق، حزب الله لبنان که گلویش را فشار می‌دهد و نفس‌های آخرش را می‌کشند.

وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر شکایت آمریکای جنوبی به دادگاه بین المللی لاهه از رژیم صهیونیستی به خاطر نسل کشی در فلسطین و غزه که این اتفاق اولین بار است افتاده و الان تعداد کشورهایی نیز به این مسئله اضافه شدند و بر علیه اسرائیل شکایت کردند، از جمله مکزیک و شیلی.

امام جمعه شهرستان طارم، عنوان کرد: از خانواده‌ها درخواست می‌شود بیشتر به فرزندان خود نظارت کنند و وسایل نقلیه را در اختیارشان قرار ندهند، در حین رانندگی باید راننده قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کند و نسبت به رعایت قوانین حساس باشد.

حجت‌الاسلام منصوری اظهار کرد: برخی از جوانان و نوجوانان هنگام رانندگی موتور یا ماشین قوانین را رعایت نمی‌کنند.

وی افزود: خانواده‌ها اگر در منزل لوازم خانگی دست دوم و اضافه دارند می‌توانند به دفتر امام جمعه تحویل دهند تا بتوانیم به خانواده‌های نیازمند کمک و یاری رسانیم.

وی تصریح کرد: پیشاپیش سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر را تبریک عرض می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان طارم در ادامه با اشاره به سرفصل بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار کرد: ایشان فرمودند، امام جمعه بودن از سخت‌ترین کارها است، چون باید به حق و خلق خدا توجه شود، توجه به خدا و خلق خدا باید با رضای الهی باشد و نفع مردم و رضایت آن لحاظ شود.

وی اضافه کرد: موعظه فقط موعظه اخلاقی نیست، بلکه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز می‌باشد و مردم ایران مردمی عمیقا دوست داشتنی، خوب، وفادار و آماده برای حضور در میدان‌های گوناگون هستند.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: مردم مظلوم و مقتدر فلسطین که دنیا را تحت تاثیر مبارزات خود قرار داده‌اند، با ایستادگی خود اسلام را ترویج و محبوب کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha