یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: مردم در اصلح گزینی حجت داشته باشید و براساس شعارها و برنامه های کاری آنها انتخاب کنید و وسواس به خرج ندهید و تلاش کنید که به کسی رأی بدهید که برای آینده استان زحمت بکشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس، ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج) اظهار کرد: یکی از وظایف امروز ما آشنای نسل جدید و فرزندانمان با امام حی و زنده حضرت ولیعصر است و از طرفی توسلات، دلدادگی ها خود را در ارتباط با این امام قرار دهیم.

وی افزود: برای اتصال به ساحت امام عصر (عج) برخی از کارهای روزمره از قبیل نماز ، روزه و صدقه و دیگر اعمال خود را به نیابت از امام زمان اختصاص دهیم و همچنین در مدارس باب ارتباط فرزندانمان را بیش از پیش گسترش دهیم و توصیه به خواندن دعای فرج را دارم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بیان کرد: وجود این حوادث یک حقیقت را تداعی می‌کند که ما در طلیعه ظهور قرار داریم و باید نسبت به نقش و مسئولیت خود بیشتر توجه کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: امام زمان (عج) عصاره تمام انبیا و اوصیا است و ماموریت همه آنها به دست امام زمان محقق می شود و این امام بشارت پیامبر اسلام (ص) به مردم است که انسان با انتظار زنده است.

وی تصریح کرد: انتظار بشارت همه انبیا و اولیا و آینده روشنی است که اختصاص به مسلمان ندارد بلکه همه بشریت را در بر می گیرد. و حرکت به سوی حق سنت الهی است که بروی زمین جاری خواهد شد.

امام جمعه بندرعباس با تبریک روز سرباز گمنام امام زمان (عج) گفت: بر اساس گزارش ها در هرمزگان میزان گزارش ها مردمی در مقایسه با سایر استان ها رتبه برتری داریم و به فرموده امام راحل تک تک مردم باید نیروی نظام باشند و اتفاقات که روی می دهد را حتی اگر مشکوک باشد اطلاع دهید که امنیت استان و کشور را تامین می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: هر اقدامی علیه کشور ما از طریق سرویس اطلاعاتی موساد و سیا و برای یارگیری و کارهای دیگر، باز هم آمار هرمزگان افتخار آمیز است و مردم هر وقت احساس کردن که پای سرویس بیگانه در میان بوده، کنار کشیدند.

وی تاکید کرد: بصیرت، آگاهی و دغدغه مندی مردم هرمزگان، مجال را از دشمن گرفته و مردم همکاری کنند خوبی را با سربازان گمنام امام زمان دارند و خواب و خیال دشمن را تعبیر نخواهد کرد.

خطیب جمعه بندرعباس بیان کرد: مردم هرمزگان در حضور حداکثری در انتخابات همیشه خوب‌ درخشیده اند است و بدون دغدغه اراده برای رفتن به پای صندوق های رأی داشته و آخرین تو دهنی را به دشمن زده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده یادآور شد: مردم در اصلح گزینی حجت داشته باشید و براساس شعارها و برنامه های کاری آنها انتخاب کنید و وسواس به خرج ندهید و تلاش کنید که به کسی رأی بدهید که برای آینده استان زحمت بکشد.

وی به کاندیدا های و طرفداران آنها توصیه کرد: قانون گرایی را سر لوحه کار خود قرار دهید و با رعایت اخلاق انتخاباتی فضای جامعه را که زیبنده ملت بزرگ که در فرهنگ دینی است با تخریب همدیگر خدشه دار نکنید و وعده های کاذب ندهید.

نمایندگان مجلس خواسته مردم را تبدیل به قانون کنند

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: قانون گذاری و نظارت بر قانون در وظیفه مجلس شورای اسلامی است و خارج از آن نباید بیشتر انتظار داشت و نمایندگان خواسته های مردمی را به قانون های برای همه مردم تبدیل کنند.

عبادی زاده گفت: انتخابات مایه وحدت و همدلی و انسجام کشور است و مراقبت کنند هم کاندیدا ها و طرفداران که تبدیل به خدای ناکرده از بین رفتن وحدت نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha