شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نظارت وزیر امور دینی صحرای غربی بر جلسه تدارکاتی برنامه ماه رمضان

حوزه/ وزیر امور دینی صحرای غربی بر جلسه تدارکاتی برنامه ماه مبارک رمضان نظارت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید احمد اعلیات عضو دبیرخانه ملی و وزیر امور دینی صحرای غربی در آفریقا بر نشست مقدماتی برنامه ماه مبارک رمضان نظارت داشت که در آن مدیران مرکزی و منطقه‌ای امور دینی حضور داشتند.

در این جلسه مهم‌ترین پیشنهادها و ایده‌هایی که موجب غنای برنامه‌های آماده‌سازی ماه مبارک رمضان می‌شود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در جلسه مذکور تقویم کاری ماه مبارک رمضان، شرایط و ضوابط مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم و فراهم نمودن تمامی شرایط برای استقبال از این ماه و تبدیل آن به ماه عبادت، عطوفت و کار خیر، تشدید آگاهی به اهمیت ماه و بهره برداری بیشتر از آن به خاطر مضاعف شدن ثواب مورد توجه قرار گرفت.

همچنین به خاطر شرایطی که مردم در سایه از سرگیری مبارزات مسلحانه و تداوم تجاوزات مراکش به این منطقه و مردم آن تجربه می‌کنند اجرای قنوت در سراسر ماه مبارک رمضان تصویب شد.

در مورد پوشش رسانه‌ای برنامه‌های ماه مبارک رمضان از جمله نماز، دروس، سخنرانی‌های ماه مبارک رمضان و مسابقات منطقه‌ای حفظ قرآن کریم نیز گفت‌وگو شد.

صحرای غربی منطقه‌ای است در شمال غرب آفریقا و جنوب کشور مراکش که جبهه آزادی‌بخش پولیساریو و مراکش بر سر کنترل آن مناقشه دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha