پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تبریز

حوزه/ حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای از عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور این استان برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای از عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور این استان برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

همانگونه که استحضار دارید تا ساعاتی دیگر یکی از سرنوشت سازترین آزمون های ملت بزرگ ، قهرمان و غیور ایران اسلامی آغاز خواهد شد و بسان روز های حماسه جهاد و نبرد علمدار انقلاب علم بر دوش بانک الرحیل اش طنین انداز کوی و برزن است.

ملت شریف ایران رزمندگان و مجاهدانی را می مانند که در صف های چون بنیان مرصوص در انتظار ساعت آغاز نبرد با جبهه شرک و استکبارند و انگشتان خود را به خدا و ولی اش عاریت داده اند تا خامه های قلم ها را بر روی اوراق و تعرفه های آراء جاری سازند و این چنین مرزهای جغرافیائی و سیاسی و ایمانی خود در برابر جبهه استکبار جهانی استحکام بخشند و امام المسلمین را یاری گر شوند.

مبادا در این پیکار قاعدین زمان و دجّال های آخر الزمانی ما را از ایفای وظیفه باز دارد و ولیّ خود را در میدان تنها گذاریم دور باد از ما که نقض پیمان کنیم و برای جهاد تعلل نمائیم که کوتاهی در این راه نشاید و خساراتش جبران نیابد.

با نام خدا و برای ادای دین وظیفه هم خود و هم همراهانمان را در این جهاد عظیم همراه خواهیم ساخت تا باشد که ولیّش از ما راضی و خشنود شود .

ان شاء الله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha