شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علمیه لنگرود

حوزه/ حوزه علمیه لنگرود در اطلاعیه ای اقدام خودکشی یک فرد اعصاب روان در این مدرسه علمیه را تشریح کرد و هرگونه حضور فرزند وی به عنوان طلبه در مدرسه علمیه لنگرود را تکذیب نموده چرا که این شخص اصلا ازدواج نکرده است که فرزند داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، روابط عمومی حوزه علمیه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شهرستان لنگرود در اطلاعیه ای اقدام خودکشی یک فرد اعصاب روان در این مدرسه علمیه را تشریح کرد و هرگونه حضور فرزند وی به عنوان طلبه در مدرسه علمیه لنگرود را تکذیب نموده، چرا که این شخص اصلا ازدواج نکرده است که فرزند داشته باشد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسمه تعالی و شانه

ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام مجتبی علیه الصلواه و السلام، به استحضار مردم عزیزمان می‌رساند که در پی سوالات مکرر راجع به خبر انتشار یافته درباره حوزه علمیه صاحب زمان(عج) توضیحاتی عرض می‌شود:

صبح روز دوشنبه حوالی ساعت ۱۰ صبح فردی به نام پیمان (توحید) شاکری پیر پشته، وارد مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) لنگرود شد و پس از تهدید با سلاح سرد (داس) عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای طلاب و مسئولین حوزه، در حضور مردم و نمازگزاران قصد خودکشی در این مکان را داشته که با ورود و کنترل نیروی محترم انتظامی و در مجموع پس از حدود ۴ ساعت از این مکان خارج شد.

لازم به ذکر است که فرد مذکور از بیماران اعصاب و روان می‌باشد و روز قبل از آن هم با ورود به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود باعث مزاحمت پرسنل و بیماران شده بود و آنجا نیز در حضور مأمورین انتظامی قصد خودکشی داشته که در نهایت ماجرا ختم به خیر شد و البته دستور جلب وی از سوی دادستانی هم صادر گردید.

مطالب مطرح شده توسط برخی شبکه‌های معاند نظیر این که فرزند فرد مذکور در حوزه علمیه بوده کذب محض است! چرا که وی هیچگاه ازدواج نکرده است تا فرزندی داشته باشد.

در پایان طبق فرموده خداوند در قرآن:یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ«صف۸»:

تلاش دشمنان در آستانه ثبت نام حوزه‌های علمیه که نشان از استیصالشان دارد ابتر و بی‌ثمر خواهد ماند و ان شاءالله ملت مومن و متعهد جمهوری اسلامی ایران مشتاقانه فرزندان خویش را در جهت یاری دین مبین اسلام تشویق می‌نمایند.

روابط عمومی حوزه علمیه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شهرستان لنگرود