شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه قرآن

حوزه/ فعال قرآنی گفت: وقتی که قرآن در خانه باشد و خانواده ها نیز آن را پیگیری کنند به فرزندان نیز تسری داده می‌شود و آن هم علاقه‌مند می‌شوند.

الهام جواهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه عنوان کرد: برای اینکه پس از ماه رمضان هم انس با قرآن در زندگی انسان ساری و جاری باشد باید برنامه های قرآنی که وجود دارند، بعد از ماه رمضان هم ادامه دار باشند.

وی اضافه کرد: برنامه های قرآنی می‌تواند در مناسبت های دیگر مانند ماه محرم داشته باشیم و ذکر و یادی از قرآن می‌تواند تاثیر فراوانی داشته باشد.

مدیر خانه قرآنی توحید با بیان اینکه مساجد، مدارس و... باید برنامه های قرآنی را ادامه دهند، ادامه داد: متاسفانه در مدارس آنگونه که باید قرآن تدریس نمی‌شود.

وی در رابطه با چگونگی علاقه‌مند کردن فرزندان به قرآن گفت: وقتی که قرآن در خانه باشد و خانواده ها نیز آن را پیگیری کنند به فرزندان نیز تسری داده می‌شود و آن هم علاقه‌مند می‌شوند.

این فعال قرآنی با اشاره به نقش برنامه‌های تلویزیونی اظهار کرد: برنامه‌های تلویزیونی مانند محفل می‌توانند تاثیرگذار باشند و اگر ادامه داشته باشند تاثیر زیادی دارند.

وی بیان کرد: این نوع برنامه‌ها باید در شبکه های پر مخاطب مانند شبکه یک، دو و سه پخش شود؛ زیرا ممکن است خانواده‌ها با دیگر شبکه‌ها برخورد زیادی نداشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha