یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلیل قدیمی

حوزه/ جلیل قدیمی،از رشد ۳۲ درصدی کمک‌های مردمی به این نهاد در سال گذشته خبر داد و گفت: در ماه رمضان امسال نیز مردم نیکوکار استان بیش از ۶ میلیارد تومان کمک به نیازمندان اهدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،جلیل قدیمی ظهر پنجشنبه در نشست با مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: سال گذشته تعهد ما در جمع آوری کمک های مردمی ۱۹۰ میلیارد تومان بود که در پایان سال این رقم به ۲۰۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: تلاش ما بر این است تا برای ۱۰ هزار نفر از فرزندان ایتام و محسنین حامی یابی کرده تا سرانه پرداختی به ایتام و محسنین را افزایش دهیم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل افزود: بیش از ۶۰ درصد برنامه‌های حامی یابی ما در ۱۷ روز سپری شده از ماه مبارک رمضان محقق شده است.

قدیمی از برگزاری سفره‌های افطاری ساده برای ایتام و نیازمندان خبر داد و گفت: تاکنون ۳ هزار و ۶۴۰ بسته معیشتی نیز برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده است.

وی با اشاره به همکاری ۱۶۰ مرکز نیکوکاری در استان اردبیل گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۵۲۹ پرس غذای گرم تهیه و بیش از ۴۹ هزار افطاری ساده نیز در گوشه گوشه شهر اردبیل و سایر شهرستان ها برپا شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل از جمع آوری ۶ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در ماه رمضان خبر داد و گفت: این مبالغ صرف برپایی احسانات و کمک به نیازمندان می‌شود.

قدیمی در پایان از توزیع ۵۰ هزار پاکت فطریه در بین دانش آموزان خبر داد و گفت: ۷۰ درصد این مبالغ صرف دانش آموزان نیازمند و خانواده های آنها شده و ۳۰ درصد به حساب امداد واریز می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha